Torsdag

Ännu en dag har gått. Idag har jag väl gjort typ inget alls XD haha men det är okej när man fortfarande är lite jetlagad, dock känner jag att det borde lösa sig snart för tror inte jag kan skylla på det allt för länge ^^ idag har jag kikat runt lite på skolor och utbildningar till hösten, konstigt nog ser jag faktiskt fram emot det. Dock ser jag först fram emot att åka till österrike, ska ju köpa nya skidor så jag ska ut och prova. Det längtar jag faktiskt mer efter det för tillfället ^^

Igår snackade jag också med lucy lite innan jag snackade med Luke, var så himla skoj att snacka med henne!!!!! Det sjuka är att vi var hela tiden på väg att lägga på, men då fanns det alltid något mer att säga XD haha,

i-landsproblem?! oh ja! Men vi ses ju på lördag så då löser vi de (:! Jag har dessutom fått jobb hela nästa vecka så det är kalasbra. Så nu blir jag inte uttråkad av att sitta hemma och inte göra något. Sedan har jag massa skoj att göra så som att beställa biljett till Österrike etc.
Nu blir det niklas mat, ha en trevlig kväll. Idag ska jag försöka vara uppe längre än till nio!! en utmaning må jag säga ;)
underbara fiss, snart ses vi igen ^^



Kommentarer
Postat av: Jessica

Fredag! inte lördag?! du kommer väl ikväll??

2011-11-04 @ 17:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0