Det blir alltid bättre.. ;)

Nu har jag jobbat två dagar, 10-12 ungar morgon och eftermiddag. Igår trodde jag skulle dö :P haha fast det gör man alltid första dagen på jobbet. Jag hade helt nybörjare och det var ingen magic carpet för oss att använda, fick dra upp ungar nära lika stora som jag. Det var länge sedan jag svettades så mycket. Eftermiddagen gick liiiite bättre, men verkligen endast lite. Men jag var inte helt ur kontroll när dagen va slut för jag lyckades dra iväg några åk själv så det var härligt. På kvällen var tanken att vi skulle dra till The Man för de hade ”jug-night” meeeeen vi råkade somna innan, vaknade vid 2 på natten och gjorde oss i ordnig och hoppade i säng igen haha :P ungarna tar dö på mig XD

Ikväll blir det dock inte till att somna, för ikväll ska luke spela dart, det är tydligen dart night varje tisdag så då får man väl dra dit och kika på det. Dagen har också varit mycket bättre, fick mina ungar att stoppa och till och med göra en del svängar, imorgon blir det nya tag. Får se om jag lyckas ta reda på det är med skattjakten för mina ungar är väldigt laddade för den haha aja, de löser sig. Ha en trevlig dag, jag ska i alla fall ha en trevlig kväll innan jag faller i säng ^^

Måste bara berätta en sak som en av mina ungar berättade för mig idag när vi hade lunch, det här är andra gången hon ser snö, hon och hennes bror också då ju. De såg snö en gång när de var 2 år, de är väl kanske 7 år nu kan jag tänka mig, helt sjukt ju XD och de är jätteduktiga! :) Träffade dem nyligen när jag var påväg ner till gymmet, hon e så söt, berättade för mig hur hon hade åkt den backen som vi åkt och åkt förbi sin farbror, och sen kramade hon mig (: sötnos.

Mitt i liftsystemet finns det en sjö som heter "Rocky Vally"


Lite bilder på våran enkla boning ^^, dock är detta innan vi fick kylen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0