Hola

Sorry för dålig uppdatering, det är lite tufft för oss alla här just nu. Humöret går upp och ner som en berg-och-dal-bana. Och med tanke på allt som hänt så är det ok.

Som grädde på moset har jag också blivit sjuk och var hos doktorn idag vilket resulterade i mediciner ohne ende. Men det är bra, för nu ska jag banne mig bli frisk för alltid!!

Ikväll är det night flow och jag kör kinderteam, det blir kul. Jag och Julia ska rocka!! As always !

Ha en trevlig kväll Wiedersehen.

Kan ni räkna hur många olika språk jag använt mig av i detta inlägget ?? ;)

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Det måste väl bli spanska, svenska, engelska o tyska. Sen kan jag ju inte skilja på tyska o österikiska....Kram//Ninni

2011-02-07 @ 20:56:20
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0