Julafton

Så igår firade vi lite jul, och idag lagar Luke julmiddag till oss och ikväll får jag öppna paket (: Igår var det supertrevligt. Vi började kvällen med lite fördrinkar hos oss, jag, Kathi, Hannah, Amelia och Fabienne tittade också förbi. Sedan gick vi till restaurangen, Hotell Lamm, och där var vi ca 30 pers, sjukt många helt enkelt. Jag satt vi samma bord som Kathi, Luke, Sam, Hannah, Amelia, Mario, Matt och Lisa (ja, vår favvo Liz haha ;) ). Sedan fick vi en stor middag, först några olika typer av fiskpatéer, det var helt ok, dock inte riktigt min favvis, sedan fick vi nån soppa. Det var typ bara buljong, som jag älskar, så de tyckte jag var supergod. Till varmrätt käkade jag gös, den var verkligen jättegod den med. Till efterrätt fick vi någon typ av moussliknande sak, dock inte särskilt god måste jag erkänna. Men jag var redan mätt så de passade bara bra ^^. Därefter drog vi vidare till Dorfstadl och tog lite drinkar och dansade etc. Dock inte så mkt dans för mig pga. knät, men de löste jag ändå ;) hihi

Mkt paket under vår lilla gran, väntar på att bli öppnade ^^

Jag och Kathi vid middagen

Amelia och Hannah

Tack till Daniel som fixade kvällen så mysigt till oss alla

Luke och jag

Jag var inte den enda som inte var största fan av efterrätten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0