Varför så trött?

Mitt huvud är tungt och trött som få är jag, ligger och chillar här efter jobb. Det är så galet mycket ungar i JW denna veckan, tydligen 30% billigare denna veckan, så under lunchen så har vi inte ens någonstans att sitta (skidlärarna då) så vi måste stå och käka, haha, illa på den. Och sen när man går till bordet och ungarna sitter och slår varandra så är det lite to much bara, jag har börjat sluta bry mig allt för mycket dock. Pallar inte skrika och skälla på den, vill de banka på varandra så gör det, men då får de räkna med att det bankas tillbaka, if you give it, you get it! Idag var det iallafall raceday, vilket underlättar vad man ska hitta på under dagen, det är härligt. Sedan var de då lunch med ungarna och skidåkning på eftermiddagen med prisutdelning efteråt. Så det var en vanlig dag helt enkelt, inte speciellt. Det är så mina flesta dagar ser ut, och det känns inte så intressant att skirva om dem, därför har jag uppdaterat så dåligt XD

Så ikväll är det nån liten fest på fryers som vi nog ska dra ut på, jag menar det är max 2 min gång för att komma dit så det går ju inte riktigt att säga nej ^^ hehe. ska bli skoj. Hoppas ni får en trevlig dag, nu ska jag snart komma igång med mina övningar, oh yes! Var faktiskt i gymmet igår igen och sprang, kändes härligt att komma igång ordentlig igen förra veckan var ju lite halvdan.

Kommentarer
Postat av: papsen

Din sk "vanliga" verkar inte vara alldeles fel, många - läs jag i alla fall - som avundas dig, men självklart finns det vardag i allt, men njut nu för om en månad är det försent!

papsen

2011-08-31 @ 22:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0