Träning med Kalas (ett par timmar försenat)

Igår var en snöig dag i början men klarnade upp mot eftermiddagen. Det var även helt galet mycket barn vid lunch! Det fanns inte ens plats för oss skidlärare att sitta ner och käka vår lunch, vi var tvugna att stå, inte ideal måste jag erkänna. Men jag hade en full dags jobb så det var bra :)! Efter jobb hade vi träning, jag gjorde världens krasch och efter det åkte jag jättedåligt så de var inget roligt idag.. :( Efter det gick vi iallafall till cock and bull, tog en dricka och åt lite födelsedagstårta för Gemma och snackade, det var trevligt (: Dagen avslutades med en sallad i sängen och James Bond, dock inte hela för jag var så galet trött så jag somnade och då stänger luke filmen ^^ hehe. Jag börjar bli som mamma, somnar när jag kollar på film XD haha. Så från och med nu ska jag sluta klaga på henne när hon somnar när vi kollar på film ;) försöka iallafall haha. Nu väntar jobb, drar om 5 min, nio ungar som kommer tillbaka idag iallafall, och vädret är varmt! Kan inte sticka understolen att våren är påväg med stormsteg här, hoppas att vi kan få behålla snön tre veckor till !!!!

Ha en underbar dag! (:
Ni får leva med en sne bild, men såhär ser det ut utanför mitt fönster just precis nu ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0