Ledig dag, mot alla odds

Oj så trött jag är nu. Nyss hemkommen från gymmet, lite stolt för jag lyckades ändå samla ihop 6,4km, ganska nöjd ^^. Idag på jobb var det snowclub som gällde, carpet crew vilket innebär helt nybörjare, en del började grät ganska mycket men jag hade inte helt lust med sånt idag så la all min koncentration på de barnen som verkligen försökte och mindre energi på de som grät. Jag menar, det är ju inte mer än rätt väl?! Och jag har en hel vecka att se fram emot i snowculb, tjohooo… haha well, får i alla fall bra betalt därifrån och det behövs nu när vi planerar en awesome resa!

Idag på gymmet var det bara jag och en annan snubbe, hur skönt som helst! Så vi snackade lite innan jag var tvungen att gå för att ta sista liften hem, så frågade han vart jag kom ifrån och ja, som vanligt blev han förvånad att jag kom från Sverige, har fått höra ganska många gånger att folk tror att jag kommer från Usa, Canada eller liknande, aldrig tror de Sverige. Haha, fast det är bra, för de betyder att jag inte har en ful svensk-accent på min engelska ^^.

Så igår, ledig dag!!! Så härligt det var! Så vi började dagen med scones, och oj va inte goda de blev.. första dagen med riktigt god frukost så blev den inte god, aja, så kan det bli. Sedan tog vi bilen ner till Albury där vi gick på bio, Harry Potter. Så nu har jag sett den också :D wiie, den var väldigt bra, men nu vill jag se först och andra delen på en och samma gång J Därefter gick vi och handlade mat, det tog sin lilla tid den med, och nu har vi ett superbra kylskåp, om jag får säga det själv ^^ sedan gick vi och käkade på en liten mysig brittisk pub, åt nån mexikans kyckling, var supersupgen på mexikans så massa gott ! Vi var väl hemma vid niotiden drog ut på en öl med lite folk och sov sött därefter, en bra dag helt enkelt ! ^^

På väg ner


Vacker sikt från bilen :)


Lunchpaus...


på nått mumsigt café


Så exalterad var jag för Harry Potter!!


snygga som få i våra briller ;) haha


Dinnertime


Kommentarer
Postat av: Liz

Ehm okkkkkk bara för att jag har världens snyggaste syster!! Btw så ska man va glad om man har lite accent då blir man mer exotisk ;-)

2011-08-16 @ 08:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0