En dag senare (:

Vet att jag är galet dålig på att uppdatera min blogg, men den lilla tiden som jag faktiskt har bra internet brukar jag snacka på skype. Så mina dagar innehåller jobb jobb jobb och sedan i mellan åt blir det lite festande med folk och massa skidåkning. Trivs verkligen bra här, alla är så trevliga, men man blir sjukt sliten att jobba dagligen. Förra veckan jobbade jag 40 timmar, det är fulltid, har aldrig jobbat så mycket på en vecka i hela mitt liv XD Jobbade galet mycket när jag var i Danmark också, men fick aldrig ihop 40 timmar. Dock har jag bara 10 min till jobb nu, och i Danmark var jag tvungen att tillbringa ca 1,5h på tåget.

Denna veckan är jag i Junior Workshop, mina barn är duktiga, fast det är en unge som gör mig lite lätt galen och han ska stanna ända till torsdag, iof är det bara två dagar kvar så det är inte så farligt faktiskt XD haha. Idag efter jobb hade vi träning, men vår riktiga tränare blev pååkt idag så vi åkte med Sam och Jack det var super skoj, inte så mkt snack mer åkning. Vi gjorde något som heter ”katt och mus”, man åker efter någon och man får inte stanna och den du åker efter ska helst vara bättre än dig så du kan pressa dig. Sam sa också till mig att han tyckte jag hade förbättrat mig mycket sedan förra säsongen, sånt är också kul att höra, jag menar jag ser inte mig själv åka så jag vet inte om jag förbättrar mig ^^

Så, jag har lite bra nyheter, på lördag är jag ledig. Ledig, vilket betyder att jag inte behöver gå upp på morgonen äta min sjukt tråkiga frukost sätta på mig pjäxorna och dra till jobb, jag kan sova ut lite äta frukost i lugn och ro och sedan ska vi åka ner till Albery. Vi ska handla mat och titta på Harry Potter, längtar massa! ^^ Annars, inget speciellt händer, har börjat planera resan som vi ska göra efter vi e klara här.

De var allt för denna gången, ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: papsen

Låter kul ännu roligare att läsa din uppskattade blogg. Tror vi är många som tycker så!!! :-)

Puß

2011-08-13 @ 17:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0