Blond?

Så idag frågade en av mina skolgruppsungar om jag ansåg mig vara blod eller brunett, och jag svarade såklart brunett. Fick då starka protester som menade att jag var blond, jag är väl inte blond? Har aldrig förr blivit misstagen för att vara blond, men som man säger "it's a first time for everything" haha.
Så idag har varit en varm dag precis som igår. Brände mig i ansiktet igår, ajajaj. Men idag glömde jag INTE skoskyddet, men mitt ansikte bränner ändå XD haha. well what can you do? Hade iallafall superskoj igår kväll när vi hade engelsk festen. Började med lite mat, bjöds på te och kakor, ost med lök och ost med ananas (ost med lök var ganska mumma, med med ananas??), mashed peas (det var supergott tyckte jag) och fish and chips (inte så gott, kom fram till att fiskpinnar smakar typ som fiskbullar, urk). Sedan hade vi en tävling där vi skulle gissa vad olika slag uttryck på engelska betydde egentligen, vi vann såklart hehe ;). Kvällen drog sedan vidare till The Man och massa trevligt folk och snack, spelade till och med table football med Adam, dock vann vi inte, men fick ihop ett och annat mål, inte illa tyckte jag ^^ Ikväll tänkte vi ha pannkakskalas, det förtjänar vi hehe.
Träffade på lite vänner påväg hem från jobb ^^

Snön smälter sakta men säkert, nu måste jag till och med gå lite för att komma hem XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0