LEDIG DAG!!

Hejsan Hoppsan!! :D
Jag e ledig idag, det är superskönt. Dock kan jag inte göra bara det jag vill (vilket är att gå på stan och uppdatera höstgarderoben), för det ska komma en sotare hit, han skulle komma klockan 12 idag, och jag vänta fortfarande. Illa! Jag vill ju sticka och gymma, för ikväll ska vi på bio och då vill man ju ha godis, och de får man inte om man inte tränat och förtjänat de. Hahaha illa med tvångstankar. Iallafall så är jag supersugen på att handla nya kläder, jag jobbar ju i en klädbutik var dag, så egentligen borde jag va trött på de, men man e ju inte mer än tjej ^^ Jag vill iallafall köpa kläder i kakhi färg, de e så sjukt snyggt! känner att det är höstens färg, vem håller med mig?? På Lördag tänker jag dock sticka in till stan (om jag hinner) hoppas jag hittar nått snyggt!!

Sjukt snygga kläder!!




Just nu sitter jag och gör inget typ, kollar lite på Life of Ryan. En massa bråk som egentligen är helt onödigt, känns som de e en vanlig sak :P Men jag tycker att livet e alldeles för kort för att slösa på bråk! Jag ska iallafall sluta upp med sånt trams ^^ haha.

Hoppas ni har en superdag, för det ska jag ha!!! (: (Sotaren va nyss här, jag e FRI!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0