I feel great !

Jobbjobbjobb. De e typ mitt liv nu, jag kan ju inte säga att jag älskar de, för då ljuger jag. Fast jag gillar det ändå, tack vare de finfina resultatet av allt jobbande! Så idag var det en heldag på Next som gällde, imorgon blir det en heldag på dagis i Alnarp, klockan ringer halv sju, och jag ska vara på plats halv åtta *gäsp*. På kvällen blir det nog en mysig fika, perfekt en mörk höstkväll och känns välförtjänt efter en heldags jobb!

Men nu ropar kojsen, hopp i säng så jag orkar morgon dagen. Nattinatti

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha vad spännande :D Hoppas du får lika spännande som jag ;)

2010-10-23 @ 15:07:44
URL: http://aannapannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0