Cupcakes på en Onsdag

Idag på jobbet så drog jag och Robbie iväg till Agnes Cupcakes på lunchen och handlade cupcakes till mig Robbie Sofia, och jag handlade till mamma och pappa också ^^. De var lätt dagens höjdpunkt! Sedan vart det bara jobb som gällde, inte så farligt idag, de blir så med bra arbetskollegor, Sofia Marianne Olga och Robbie var där idag, så jag var mer än nöjd! Imorgon blir det inte en lång dag, men jag ska upp tidigt på spinning, äntligen. Dock e de svårt att sova här just nu, då det byggs in på småtimmarna! Jaja, nu ska jag boka biljetter till mig och lollo imorgon sedan ropar bingen. Nattinatti
Våra såg inte exakt ut så, eftersom vi hade med choklad, men jag lovar att jag inte ljuger när jag säger att de är lika dem, bara tänk att glasyren är vit choklad och brunt chokladrippel på, and there you go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0