Vecka 9

Japps, det är vad det e. Och varför vet jag det? jo för jag jobbar ju i skolan och då har man koll på veckorna, andra har bara koll på datum, som jag också brukade ha ^^ Just nu är jag en hel vecka på Kunskap i Lund, jobbar för en superhärlig klass, fast de kan göra mig lite arg ibland och att i slutet av dagen är jag helt slut så ser jag ändå fram emot att komma till jobbet, och det är faktiskt en härlig känsla! Så jag är superglad att jag har jobb hela denna veckan!

Annars har jag faktiskt  en del att göra denna vecka; fikat med Lucy, Ska fika med Lollo, Sjukgymnasten, På föreläsning, Och på fredag är tankarna på afterwork. Och på söndag ska vi fira mig lite, för jag fyller ju faktiskt år på onsdag, otroligt att tiden går så fort, men så är det faktiskt! Ja, jag är väl nöjd med saker och ting fast det känns som nån har släppt nått tungt i mitt huvud, blir en tidig kväll idag misstänker jag! Nej, nu måste jag sätta igång med mina underbara övningar :P aja, de e ju bara att Do It, right ?! ;)

Och just de, vill även påminna er med månadslön, ni jobbade gratis idag. Tänkt på de ;)? hihi

Ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0