Ring så spelar vi!!!

Hallihallo

Nyss hemkommen från jobb, super dag har jag haft! Igår när vi va ute så råkade jag glömma min telefon där vi förfestade, så jag bad Patrik att ta med den till jobb idag och han kom ihåg det ! Så det var en super start att få tillbaka min telefon direkt på morronen, man känner sig helt lost utan den XD haha hur illa e inte det? Därefter så kollade jag min rosta, och där stod det att jag skulle ha Wombats Rambelers idag (vilket innebär att barnen redan kan åka, stoppa, göra svängar etc.) vilket gjorde mig super duper glad!! :D och sedan visade sig att barnen jag fick inte var gråtande barn, kalas bra, och de var superduktiga. Jag blev sedan satt på lunch vilket innebar att jag inte behövde bry mig om vad jag skulle käka till lunch plus att jag fick betalt för det. På eftermiddagen var det endast 33 barn i snowclub, vilket inte är alls mycket, men jag fick jobb ändå. Endast 5 barn, wombats igen, och superduktiga igen, så jag har haft en bra och enkel dag.


Sedan så har jag kommit på att jag kan lyssna på P4 malmöhus på min dator här, fast jag är i Australien kan jag höra svensk radio. Så jag gjorde det imorse när jag vaknade. Så tänkte jag att detta är inte vad de brukar spela hemma på lördags mornarna, men det kanske har ändrats ju. Och sen blev klockan nio och det skulle vara eko, så sa de på radion att klockan är ett, och då slog det mig. haha så korkad man kan vara ibland hey, tidsskillnaden spelar ju faktiskt roll ^^ så nu när jag kommer hem från jobb kan jag iallafall dra igång "Ring så spelar vi" på radion, får man lite hemlängtan också, lördagsmornarna med massa god frukost. Här lever jag på äpple och ägg till frukost, lätt, snabbt och mättande, men man tröttnar aningen måste jag erkänna XD. Nu ska luke snart komma hem och vi ska dra ner till affären för att handla in litta småsaker till kvällen, mumma ^^ Hoppas ni får en super lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0