En underbar helg, följd av ännu en.

Efter det jag opererade bort min tand så har jag bara varit hemma och försökt vänta ut smärtan, vilket inte gått så bra som jag hoppats. Gör fortfarande ont :/.. Men iallafall, min helg har varit super!! I fredags efter en mysig fika så kom kusinerna på kvällen. Även Anna och Malin kom denna gången vilket var kalaskul!!!! Och Josse som alltid lyser upp (:! Jag har helt underbara kusiner helt enkelt. Lördagen började med spinning med Anna, de var faktiskt superskoj. Därefter drog jag anna malin och josse in till Lund vilket resulterade i lite shopping och farsdagpresenter. Därefter var det dags för en av helgens höjdpunkter (för mig iallafall ^^ hihi) anna gav mig en Thaimassage, huuuur skönt som helst! Sedan till den riktiga höjdpunkten för helgen, GÅSMIDDAG!!! Det var galet gott, precis som förra helgen. Inledning med svartsoppa (vilket jag måste erkänna faktiskt är ganska gott^^) och sedan till det bästa, Huvudrätten; Gås, rödkål, brysselkål, sås och lite gelé. Sedan avslutning Spettkaka. Inte min favvo, men det är ju tradition på våra gåsmiddagar med släkten så ja, det är ändå ett måste ^^

I söndags var det ju farsdag och då lagade jag middag till pappa, det blidde en guld gryta med fläskfilé och trattkantareller. Till efterrätt blev det varm brietårta med färska fikon och valnötter, väldigt gott det med!

Hittills har jag jobbat under veckan, både idag och igår. Vet inte hur det blir dagarna framöver men på fredag blir det iallafall jobb och sedan bio med Lucy, vi ska se breaking dawn part 1, längtar redan!! Sedan på Lördag *trumvirvel* kommer Liz hem!!! Wiiiie. Längtar massa till dess!! :D

Hoppas ni har en bra vecka. Ha de gött.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hade också en superbra helg nere hos er. Så jäkla kul att träffas, och snart ses vi ju igen! :)

2011-11-21 @ 05:44:39
URL: http://studsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0