En tand fattigare

I måndags kväll, efter en korts dags arbete så opererade jag bort min visdomstand. Ingen trevlig upplevelse, dock gjorde inte bedövningen särskilt ont, men jag gillar inte sprutor och operationer i allmänhet så nej, inte igen! så nu tar jag det lite chillpastill, utan träning och mycket flytande mat ^^. Inget jobb har det blivit de senaste dagarna heller. Idag var jag dock ute och körde lite, besökte ikea och handlade lite saker. Bland annat pepparkakor och julluktande ljus, nu kan julstämningen börja! Längtar redan. Och dessutom så är jag ju hemma den första advent, eller ja inte hemma direkt, men i sverige iallafall. Vi är ju i stockholm och kollar liz simma SM. dessutom har jag hunnit med att beställa en blomma idag, hälsa på mormor och morfar och handlat lite mat. Ändå en ganska så produktiv dag. Får se vad morgondagen har att bjuda på, ska iallafall dra till gymmet imon är tanken, jag menar då är det ju typ tre dagar sedan ändå !

Ha en trevlig onsdag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0