?

Hur kan tiden gå så fort ? Om tre dagar flyger jag till Australien, min resa kommer att ta sin lilla tid. Kommer lyfta från kastrup 12.00 sedan flyger jag till Doha, som ligger i Quatar. Landar där 19.30 lokal tid, men själva flyget tar endast 6h och 15 min. Därefter måste jag tillbringa 5,5h på flygplatsen innan planet lyfter mot Melbourne, detta 01.00 lokal tid, kommer landa i Melbourne 21.30 (lokal tid det med ^^), denna flygresa kommer att ta 13,5 h. så ja, jag har några sköna timmar på flyg och flygplats att se fram emot, härligt va ;)?! nästan 20 timmar i luften och allt som allt tar resan 25 timmar och 15 min. Men jag har något härligt att se fram emot! Dock har jag ett liiitet dilema, vad ska jag ha för kläder att resa i??? Jag menar, vi har sommar här, och i Doha som jag ska mellanlanda på är det ca 40 grade för tillfället och i Melbourne är det 10-15 grader. Inte lätt måste jag säga!! ^^
Flyger från den välkända staden Köpenhamn..

för att mellanlanda i Doha..

sedan når jag den underbara staden Melbourne..

och efter ett par dagar i M. så ska jag åka till min kommande hemort för ett par månader Falls Creek :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0