I'm Back!!

Ok, har en tuff vecka bakom mig, med tufft jobb och övertrött sofie + lite sjuk på de. Men nu mår jag fint igen, fått bättre jobbmöjlighet och ser fram emot en skoj vecka där jag faktiskt kan få åka lite skidor, coolt va ;)?!

Och sedan är det ju inte helt fel att få nyheten att mamma pappa ninni bernt och josse ska komma under nyår till Fiss, så galet grymt!!! Längtar massa till det också, fast ska börja längta efter det när jag kommer hem och längtar efter fiss igen ^^ fast grymt bra nyheter att få!! och dessutom att ninni bernt och Josse(!!!) ska komma! iiiihh, jag och josse och rocka lätt fett! Ok nu är det lördagkväll. Det ska firas med godis och film ^^ ska försöka att inte somna innan halv tio ikväll, men mina barn körde inte slut på mig idag så det borde inte vara några problem ^^Hoppas ni får en underbar lördagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0