Galen dag ??

Idag var första dagen jag behövde gå till Lineup, det innebär att du inte är fast satt till något jobb utan får vänta om det kommer upp något. Jag var iallafall där vid halv tio tiden och väntade, dock ficka jag inget så jag drog ner till gymmet. Gymmade i en timme typ och uppe för jobb igen vid tio i tolv, då hade jag en nybörjar unge mellan tolv och ett. Han var jätteduktig, lärde sig stoppa och nästan göra svängar på en timme. Jag var imponerad :) Sedan hade jag 20 min att hinna käka något, så jag gick ner för att se om vi hade någon lunch kvar i kylskåpet (min och lukes då) men nej det var uppäten :P haha visste inte det för jag har haft lunch med barnen de senaste dagarna, så jag hade nu bara 10 min kvar att hitta lunch så jag köpte en chokladmuffin upp till skåpen drack lite vatten, hann käka toppen på muffinen och sedan ner för lineup igen tjugo över ett. Då hamnade jag i snowclub, det är barnen mellan 3-6 som e där. Fick en grupp på 2 ungar, chillpastill och de kunde redan åka superbra, så vi lekte mest omkring lite, och efter milo-pausen så var en av dem så trött så han gick med sina föräldrar så det blidde lite privat där i slutet. Hade en tjej som hette Tui, hur gullig som helst!

Nu har vi nyss kommit hem från cock and bull, eller vad det heter, öppnade idag, dessutom så har sam och jack och ben kommit nu med (lukes kompisar) så det var skoj att träffa dem igen :). Nu blir det en snabb middag, sedan vill jag se sound of music, kan nog till och med övertala luke att få se den ^^hihi

Vill också nämna att jag tänker på dig ständigt Liz och hoppas du simmar kalasbra på SM!!!
(btw. blir jätteglad för lite kommentarer ^^)

Saknar dig massor <3

Kommentarer
Postat av: papsen

Trevlig att läsa att det verkar bra. Line up verkar var ngn typ av förklädd slavhandel...... Eller????

2011-07-01 @ 16:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0