Bättre sent än aldrig

oj va länge sedan det var jag skrev ^^men det har inte hänt så mycket den senaste veckan. jobbat i Junior Workshop hela veckan, 4or men de var så bra i slutet så de var 5or nu. Idag träffade jag dem vid 5-flaggan istället, så det gick bra :) hade 11 barn på morgonen och 3 på eftermiddagen. Tror det berodde galet mycket på vädret, det har varit jätteblåsigt snöigt etc. Men det har ändå varit en bra dag. Jag lyckades iallafall komma upp tidigt så vi drog ett par rundor på summit, en lift som ligger precis bredvid oss så ja, det är väldigt nära. Igår var jag ute med folket från little austria, luke hänkade också så det var skoj (:

Tyvärr har jag inga bilder, har varit kass med kameran. Ska verkligen bättra mig! Och dessutom har jag inte visat min uniform nu, den är lik den jag hade i österrike, fast det är svarta byxor istället och inte lika tajta som de i fiss, gillade dem lite bättre, fast dessa passar bättre med min egen jack så de är ju bra iallafall ^^ ja, ikväll händer inget speciellt. Kan om jag vill dra till stamtisch med österrikarna, fast jag är litta trött från gårdagen och den tidiga morgonen och heldag skidåkning. Så jag ser fram emot en mysig kväll med luke och kanske en film jag kan somna till ^^.

Dessutom har jag snackat med mamma och pappa, både igår på kvällen och imorse innan jag gick till jobb. Det är lite skoj ändå, klockan var åtta på morgonen här och vi höll på att göra oss klara för att dra ut och åka skidor, hemma var klockan tolv på kvällen och mamma och pappa hade gäster och hade tid att snacka lite med mig innan vi drog. Så skoj att få snacka med dem igen! :)

Och, en liten update iallafall, ska bli bättre och dessutom mer foto! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0