Trött ?!?

Oj vilken rolig kväll det var igår! Efter att ha jobbat klart med mina k1or så drog jag hem och skulle göra mig klar för skulle på middag med bl.a. Luke, Jack, Katy, Sam etc. för att Sams flickvän fyllde år igår. Men innan dess gick vi över med en tårta till Stephan för han fyllde också år. Ja, iallafall så drog vi iväg till Serfaus hem till Iva där vi träffade alla (vi var ca. 12 st eller så) drack champagne och fick lite tilltugg, det var jättetrevligt. Så som vi brukar ha hemma när vi har gäster så det var mysigt! Sedan gick vi till restaurangen där det bjöds på jättegod mat, jag åt tortellini, supergott, och till det bjöds det på rött vin. Sedan så hade Ivas kompisar fixat en tårta till kvällen också, så då blev det sång och allt som det ska vara på en födelsedag. Efter middagen, vid 23 tiden, så drog jag Luke Katy och Jack till Hackl's, överkul att träffa alla andra också och jag och Katy shakade loss hela kvällen innan det blev dags att gå hem.

Idag så var Luke tvungen att dra ut på träning med Night Flow, deras Demo Team, så jag drog iväg med Katy i pisten och testade nya skidor. Efter ett tag mötte vi även upp Fabienne Theresa Flo och Christoph och så åkte vi lite tillsammans och sedan drog vi ner till Kinderland och njöt av solen, en perfekt dag helt enkelt. Ikväll så har vi blivit bjudna till Cassie och Adam på middag, så det är super. Dock är jag jättetrött och skulle kunna somna här och nu, men det ska bli kul att komma över till dem och Dori kommer också!! (:


Andra saker som hänt den senaste tiden, är bland annat att vi var ju på bio. Och innan vi stack dit så tänkte vi att vi kör på Mc, men vi kunde inte riktigt hitta vägen och så visade sig att en polisbil följde efter oss. Och när vi råkade köra in i nån mörkgränd (körde fel) så följde de efter oss och upp till oss och frågade vad som pågick, och vi bara vi försöker hitta vägen till Mc Donalds och då sa de att vi bara skulle följa efter oss så visar de oss vägen. Inte helt fel måste jag säga.

Anledningen till att jag var lite nere i torsdags är för att Dori har haft otur när hon åkt skidor då en av hennes ungar körde på henne och skidorna löstes inte ut. Så hennes knä har gått sönder på så vis att korsbandet har gått av och hon måste nu opereras och kan inte åka skidor mer på hela säsongen och kommer åka hem om tre veckor.... suger helt enkelt.

Hade tänkt lägga upp lite bilder, men vet inte riktigt hur jag ska få över dem på datorn (de är fast på min nya iphone för tillfället ^^) så när vanessa visat mig hur jag ska göra så kommer de upp. Härliga bilder kan jag lova!


Ha det bäst
Wiedersehen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0