Bildström

Rodelabend
Bertas bil med en Stephan och Julia, man blir aldrig för gammal för att leka!
Dori och jag den 25 December
Min Vanessas och Doris dagen-efter-jul-middag, supergott (:
Mamma och Jag på Möseralm i solen
Pappa var självklart också där
Elisabeth och Björn var också på besök samtidigt som mamma och pappa (:
Vi åkte till Samnau och handlade nödvändiga saker ^^ Sedan blev det middag på en Mexikans Restaurang. Michi och Dori var självklart med.
Fabienne och Vanessa (=min roomie)
Underbart god mat!!
Världens snyggaste skor som Liz köpt till mig
Spelkväll med vin, thats how we do it here
Om man kollar noga på bilden kan man se ett hål i molntäcket (hela dagen var det mulet och kasst väder) vilket vi tyckte var coolt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0