22.08.11

Oj vilken dag, började 8.30 och kom hem vid femtiden. Det kanske inte är en så lång jobbdag, men för mig är det väldigt länge ^^ dock jobbade jag bara till ett. Men saken var den att jag hade min första lektion, skolgrupp, från 8.30-10 sedan direkt efter det mellan 10-13 hade jag min privat-familj och sedan lunch i 20 min, line up, väntade där i närmare en timme, dock fick vi inget för FEX slutade gå :P. Så vi åkte skidor istället, det var någon snubbe här som tränade oss om vi ville så vi hänkade det. Sjukt kul! Så trots endast 4,5 h jobb så har det varit en lång dag. Skulle behöva en låååång vila nu. Det finns det tyvärr ingen tid till för om ca 1,5 h så måste vi vara nere vid High Plains, det är engelskkväll och jugnight på the man, och imon har jag skolgrupp 8.30 igen, go sofie!! haha. iallafall, jag hinner en power nap på 15 min så den ska jag ta! ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

roligt att se att du uppdaterar din blogg igen. Låter som du har haft en bra måndag. Min måndag har bara hunnit halvvägs än. Låter bra också att du har verkar må bättre. Puss / mamma

2011-08-22 @ 11:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0