Världens-bästa-syster-priset!

Jag har varit så glad att jag gråtit av lycka två gånger i mitt liv. Den första gången var när jag överraskade Liz efter att jag kom hem från Tyskland, de va en helt sjuk känsla! Jag har aldrig känt så förr, att man är så glad att man börjar gråta. Ja, man måste nog ha varit med om de för att förstå vad jag menar. Men de va inte bara Liz och jag som gjorde de, Emma kunde inte heller hålla tillbaka tårarna ^^. Den andra gången var när jag tog studenten, och såg att Liz (!!!!!!!) va där. De va helt galet, jag hoppades att hon skulle komma, men jag förstod att det inte gick. Jag menar, hon var ju tvungen att göra sina finals, men jag hade hoppet uppe tills hon sa att hon hade frågat alla lärarna och de hade sagt ja, och sen kom matte läraren och sa nej. Och de som känner mig vet att jag inte har haft bästa turen med mattelärare, så detta bara bekräftade allt. Men så stod hon där, höll mitt plakat. Och Lollo visste allt, och hade fixat biljett till eftersläppet. Ja, jag bara sitter här och ler när jag tänker på allt.

Ja, men de är inte bara därför hon ska få priset för världens-bästa-syster. Förutom att göra mig så glad att jag gråter så ställer hon alltid upp för mig i alla lägen, stöttar mig och är allmänt bäst. Även värt att nämna att min bästa resa var till henne i USA!!!

TACK FÖR DU ÄR BÄST OCH ATT JAG FICK DIG SOM SYSTER <3

Här kommer en liten bildrush på oss:


Grekland -01

New York -08

100 års-fest för mamma och pappa -09

Min student -10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0