Kvälls Fika

De e så mysigt att sitta och fika på kvällen, idag tog vi ett stort steg. De var fullt på EH så vi gick till graffiti, där bjöds de på smoothie och mycket god kaka. Sen satt jag och Anna och tog igen förlorad tid, mycket mysigt! Sedan började det regna också, inte bra för mina osprayade stövlar, men de har jag löst nu. Nu ligger jag i soffan och snart börjar The Good Wife, de gillar vi. Imorgon är de jobb som gäller och även några dagar fram, men denna veckan kommer bli bra känner jag på mig! Man måste se fram emot småsakerna i dagarna så blir det en bra vecka.

Dagens höjdpunkter:
- Studio S
- Snacka med Kusin
- Fika med Anna

Bara tre höjdpunkter idag, vilken bra dag jag har haft!! Hoppas ni haft de lika bra (:

Kommentarer
Postat av: XOXO, LANAH

Verkligen jättemys med kvällsfika ^^

2010-10-26 @ 21:26:07
URL: http://lanahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0