Idag är en sån dag

Idag är en sån dag som jag borde göra massa nyttiga saker men jag orkar inte riktigt, jag var faktiskt och tränade lite lätt imorse, afro och core, så då kände jag mig lite duktig iallafall. Sen kom jag hem, då hade byggarbetarna dragit igång, så nu rivs golvet i köket och hallen upp och vi har ett tillfälligt matrum i vardagsrummet, lite ovanligt. Men mysigt ändå.

Vad har jag gjort idag då? Jag har fixat lite med en anmälan, ringt till Österrike, diskat (vi har ingen diskmaskin för tillfället .. ). Snackat med kusin och ska nog få hjälp med en ny header. Jo jag har ändå varit lite produkativ, och snart ska jag iväg på en mysig höstfika. Hösten är ändå supermysig, men alla löven som ändrar färg och man sitter och myser framför brasan. Jag gillar de!


En mysig allé att promenixa genom på hösten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0