18 Oktober 2010

Måndag, jaa. Jag brukar jobba på måndagar men idag blir det inte så. Inget dagis jobb och inget next jobb, ganska skönt egentligen, men jag är lite beroende av att göra minst en vettig sak om dagen, och nu när jag inte kan sticka till studio-s heller pga. en busig hals, så får jag komma på nått annat idag. Jag har ju en del samtal att ringa och sen blir det väl till att gå ut och gå eller nått. De e lite störig med att bo i hjärup, de finns ingen annan som bor här av mina vänner så jag bara kan ringa upp och fråga om de har lust att gå ut och gå, de hade varit nått. hehe jaja, men hjärup är ganska så bra ändå!

Helgen av varit mys, inte gjort nått speciellt, precis som jag ville ha det. Ikväll är de fotboll som gäller, MFF-Kalmar. Alla vet ju vem det är man ska heja på!?

Himmelsblått såklart!

Somras, Mys på stranden och de blev lite mycket grädde. Lucy <3 Sofie
Utgång förra helgen!
Galet god glass som jag åt i lördags, väl förtjänt ! mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0