Nervös

Idag hade vi underbart väder! De var helt mysigt att åka skidor idag. Så jag och Cassi och Adam drog iväg till Serfaus en snabbis och sen var det snabbt tillbaka för vi skulle på föreläsning. Där fick vi bland annat reda på att veckorna som kommer nu är galna, kommer vara galet mycket folk (och där med barn i skidskolan) och även väldigt många holländare, vilket gör mig lite mer nervös än vad jag var innan för jag kan inte riktigt holländska. Men från och med tisdag ska jag gå på kurs och lära mig holländska, så då blir det ett fjärde språk att hålla i huvudet. Asså, det är sjukt kul att kunna många språk, jag tycker om att lära mig språk. Men jag är samtidigt nervös för att jag inte ska kunna hålla isär allt XD haha. Aja, det fixar jag!

Så imorgon är alltså första dagen på jobbet, det ska bli skoj, men såklart är man nervös. Ska snart ner till Dorothea och kolla igenom lite saker för imorgon, så vi kan lugna varandra ^^ och sen ska vi nog störa Fabienne lite så hon kan lära oss det viktigaste orden man behöver kunna på holländska. De blir nog fint!

Over and Out

Kommentarer
Postat av: jusefin

"lite mer nervös än vad jag var innan för jag kan inte riktigt holländska"? Är du knäpp eller, vem kan holländska?!

2010-12-19 @ 14:14:51
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0