Lördagen som den ska vara!

Igår var jag då och firade, eller snarare sörjde, att emmschen ska flytta till det stora landet på andra sidan atlanten. Trevliga människor, bra musik, mycket snack och god mat, bättre kan de väl inte bli?! jag hade iallafall väldigt roligt och skrattade så jag fick ont i magen när några snubbar bestämde sig för att bada kl 4 på morgonen och självklart nakna. haha de va så galet kul att lyssna på deras diskussioner.
Ikväll firars det brölloppsdag för mamma och pappa, supergod mat helt enkelt, kan behövas. För sen måste jag hoppa i säng tidigt imorgon för jag ska börja jobba klockan sju imorgon, vilket innebär att jag måste ta tåget 05.20. iiiiiiiii.
Ha de bäst
Kommer sakna denna flickan väldigt mkt!! (Österrike -02)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0