Kräftskiva + Utgång

Gårdagen började med jobb 11-16, bara fem timmar så de va inte så farligt :)! Sedan hämtade mamma mig på svågertorp (TACK :D), gjorde mig iordning, fick hem emelie och sedan gick vi ut till kräftskiva. Asså, jag vet inte hur andra gator har de, men dressinvägen är helt underbar! Vi fick supergod mat, gott vin och sjöng av full hals, sjukt kul! Jag och Emelie smet också iväg från och till för lite kvalitetstid, väl behövd!

Sedan tog vi tåget till Malmö och drog till Möllan, satt på en bar, minns inte namnet, maskot eller nått tror jag de hette, sedan slutade kvällen på ice och kareoke. Sjukt kul. En annan detalj som lyste upp kvällen var när matilda kom framhoppande, detta underlättade även hemfärden. Underbar kväll, underbara människor, underbart liv!

Världens bästa Jörlöv innan utgång, peppad till tusen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0