Valborg

Igår vatt det valborg! Hade jätte skoj, det var Lucy mf. vi var i Malmö och förfestade hos Anna innan vi drog vidare till Étage,gaöet mycket folk var det!! Men då blir det ju bara roligare ;) Vi kom väl hem runt halv fem tiden och sov så sött vill jag lova ;) Dock var jag också heeelt slut efter att ha jobbat från 10-19 hela dagen, hem snabbt duscha och sedan iväg, så en hurtig dag vill jag säga (: så som jag gillar det!

Idag har jag bara chillat i solen, läst, pluggat lite, och njutigt av den röda dagen vilket innebar en ledig dag. Har också hunnit en snabb sväng till badet och simmat lite. Imon är det Ystad som gäller så nu blir det till att hoppa i bingen så jag pallar gå upp ^^Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0