Vår!!

Idag blev det fika i solen med Lollo, men vi var långt ifrån de enda som ville sitta på en mysig uteservering idag kan jag tala om. Vi köpte istället med oss lite och satte oss på stortorget i Malmö och njöt av solen , härligt !! Annars då, jo jag solade idag och varit på gymmet, dock bara lungt för jag var för lat ^^

Igår var jag ute med Adam på lite sen afterwork, vi satt och mös med ett glas vitt, jag iallafall, han tog ju öl, manligt ;) haha. Och så är saker och ting bokade till Florida!! helt underbart, längtar galet mycket!

Hela veckan har varit bra, imorgon blir det lite mini födelsedag med middag med mormor och morfar och mamma och pappa och sedan på onsdag är det den riktiga födelsedagen skojskoj :)

Nej jag har egentligen inget att säga så jag bara babblar, slut med de. Hejdå :)


snart igen, brännda och fina ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0