Florida

Nu är vi här!! Kom hit igår och efter lite om och men bor vi nu på ett fint hotel med trevlig personal och precis vid stranden:) dagen har tillbringats (ej spenderats;) ) på stranden och det kommer vi nog göra var dag! Självklart den traditionella brännan första dagen men jag smorde in mig med 15 så jag var ordentlig ;)

Precis har jag käkat massa god tacos och för tillfället har vi alla sex matkoma haha.

Ser iallafall ut som vi kommer få massa bra väder denna veckan! :D (förbaskade blogg appen vill nt ladda upp bilder :( )


Kommentarer
Postat av: mamma

härligt att se dina bilder. Ser underbart ut. Tänk att det blev så bra trots din oro...Älskar dig!!

2012-03-23 @ 14:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0