Ny vecka, nya tag?

Igår kom mamma och pappa hem, kul att ha dem hemma igen ! :D och fick dessutom lite trevliga presenter i form av rött läppstift (wiiie, har ju lyckats slarva bort det jag hade och nu äntligen ett nytt, glad blev jag!!) och trevligheter från victoria secret, inte helt fel må jag säga. Sedan fick jag höra om hur de haft det, och allt lät super. Längtar massa tills jag åker över om några veckor, ska bli så galet skoj att få träffa liz igen! :D

Igår var jag också hos läkaren ang. knät. det gick som de gick. och sedan försökte jag plugga lite, men av någon anledning så mår jag piss. När jag kom hem från läkaren igår sov jag i två timmar för jag var så trött och sedan gick jag och la mig tidigt för att må bättre idag, gör jag det?? nope, huvudet värker, och har gjort det de senaste dagarna, mår illa och halsen gör ont från och till, och känner mig bara allmänt hängig, inte kul när jag har planerat att plugga en massa denna veckan, och gå på gymmet. Vad ska man göra lixom? när jag bestämt mig för något måste jag typ göra det, men kanske borde stanna innen och bli frisk? gaah, jag hatar detta. Kan man inte bara vara imun mot sånt här mög va??

Nej nu blir det plugg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0