Flygande start

Det är det minsta man kan säga om vad jag fick igår :P Gick upp som vanligt vid sju för att se om jag får något samtal, men icke så började plugga lite. Sen vid tio över åtta ringde dem från en skola i Lund och frågade om jag kunde komma in och jobba. Så efter att ha suttit i pyjamas så satt jag färdig och på väg till jobb tjugo minuter senare, ändå lite imponerande om jag får säga det själv XD haha.

Det gick bra iallafall, mellanstadiet var det som gällde och det var roligt att prova på det också. Sedan vid lunchen träffade jag Adam, alltid trevligt, och så fick vi tårta, inte dåligt må jag säga. Sedan drog jag hem vid två tiden och pluggade på. Så ja, en vanlig dag helt enkelt. Får se vad denna dagen har att bjuda på. Vet dock att det blir ett möte med Lucy ikväll, ska bli skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0