Aj..

Oj så ont man kan ha i kroppen då :P Sitter just nu och pluggar, eller rättar sagt satt och pluggade, tar en liten paus innan jag drar igång igen. Men så konstigt är det nog inte att jag har lite ont, för i onsdags fick jag för första gången sedan olyckan springa!!! Så galet skoj! Fast sedan så är det ju de här med att springa rätt, ja. Det är ju inte bara att springa längre, nu måste jag tänka helt mycket "inte sätta i hälen" etc. Men man får ju vara glad för det lilla ;) hehe. Iallafall så gick jag ju då till gymmet igår för jag ville ju springa igen, får dock bara hålla på i ca 15 min, but what can you do. Så imorrse så skulle jag följa med mamma på Body Balance, vilket går i stapeln av 06.45 inte illa att va uppe då måste jag erkänna ;). Dock gick det inte så bra för mig, för mycket böjningar och vridningar av knät så istället valde jag att gå och gymma och göra mina övningar, och de finns ett par benövningar jag fått som helt enkelt ta kål på mig!! De är helt enkelt inte nådiga, men jag tänker om jag gör dem blir det ju bättre efter ett tag, men just nu gillar inte mina ben mig :P haha illailla.

Idag ska jag annars fika med Jessi, ska bli supermysigt! Imorgon får vi se vad dagen har att bjuda på, säkert något trevligt. Det är ju ändå helg! Puss och kram
Ibland är Mac inte den bästa datorn, t.ex. när den inte stöjder programmet som man behöver för att kunna plugga. Men då har man ju turen att pappa laddat ner windows till datorn i köket, men ändå skriver jag ju på min dator. Då blir det att man sitter så här snyggt och pluggar XD bättre brödlös än rådlös right ?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0