Doha

Så, nu har jag landat i Doha efter 14 timmar på ett plan. Klockan är halv åtta här vilket innebär att de bara är en timme framför sverige. Dock är klockan inte halv åtta för mig utan halv fyra. Vaknade vid nio tiden (min tid då) så jag är klar vaken nu, undrar hur detta ska gå när jag kommer hem.. Då kommer hon bara vara tio över två svensk tid men för mig kommer det vara sängdags, får se om mamma och pappa låter mig nanna liiiite ^^ hehe. Resan har gått bra, eftersom jag började min resa klockan 12 på natten så sov jag mestadels i början. Vi fick dock mat två gånger, och urk turk som jag INTE gillar flygplansmat. Än så länge har jag endast ätit brödet sallad och yoghurt, dock påpeka, jag smakade det andra INNAN jag bestämde mig för att det är inte värt att äta vidare på ^^ haha. Vi får se vad som väntar på nästa flygresa.

Så nu väntar bara en sex timmars lång resa vilket är superskönt! Sedan är jag hemma, i kalla sverige, eller ja, köpenhamn först och sedan sverige. Ses snart!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0