Indianertag!

Så idag har vi haft snö och regn, inte så trevligt när man har K1or. Ville ta ner dem för Ladis (tar normalt 10-15min), vilket jag också gjorde. Men mina ungar e ju 4 år, och ganska små fyraåringar och de kämpade som små djur för att komma ner. Och vi kom ner, 1 timme och 45 minuter senare, då gjorde vi också en paus på mitten för att bygga en lite snögubbe ^^. Men jag ville inte utsätta mina barn för det igen, så istället för att åka ner till indianerdorf, som man vanliga fall gör, så sminkade vi barnen (jag Sam Fabienne och Angelik) i kinderland och sedan gick vi på skattjakt. Det var sjukt kul för Sam klädde ut sig till en cowboy och snodde skatten och alla barnen jagade honom som galningar, haha. Fick det på film så kanske lägger ut det på facebook senare :).

Sen jag kommit hem så har jag vilat hos Luke, gått till gymmet (sprang i 30 min :O! ;) haha ), snackat med liz mamma och pappa (som åker idag och kommer hit på lördag, de måste åka inom Frankrike ), ätit och nu ska jag ner till luke, kolla lite film, mysa och sen ladda inför morgondagen. Kanske min sista jobbdag, får vi se I hope!! ^^ efter jobb drar vi iväg till St Anton, kommer bli grymt!! Längtar massor.

Hoppas ni får en bra helg, jag ska ha en awesome one !!!


Kommentarer
Postat av: sofia

Haha det kan vi ju :P Mm har man det så har man!:D

2011-03-17 @ 21:22:20
URL: http://sofial91.blogg.se/
Postat av: PHOTONERDEN

Ush! Vi hade sol och värme hela veckan sen idag kom snön... ge oss sommar!!

2011-03-17 @ 21:47:24
URL: http://photonerden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0