I'm Back!

Så, en liten paus från bloggandet igen. Men är tillbaka idag i alla fall. Kanske konstigt då jag fyller år idag, men man börjar ju bli gammal så då får man vara en duktig flicka och stanna hemma när man är sjuk ^^ haha.

Så jag var borta nu i helgen, överraskning från Luke. Vi åkte till Innsbruck och bodde en natt på ett fem stjärnigt hotell, gick ut och käka middag på en mysig restaurang, drack drinkar och hade jättemysigt. En tidig födelsedagspresent, och mer än väl uppskattad. Skönt att komma ner från berget också. På lördagen sken solen hela dagen och vi tillbringade en mysig idag i Innsbruck, shoppade, mös på café och kollade på skidsaker som vi ändå inte har råd med ^^. På kvällen ville vi gå på bio, men det fanns ingen bio på engelska så vi tog en långmiddag på en kinesisk restaurang. Var hemma vid tio-tiden vilket betyder sängdags när man börjar jobba klockan halv tio på söndag.

Söndagen började med en överbra grupp K5:or, bara tyskar och dessutom alla i samma ålder. Så jag var precis på väg att åla iväg med mina ungar och så kommer Benny upp till mig (en av våra chefer) och menade att jag måste ge bort mina ungar för att det saknades en lärare på K6:orna och jag var tvungen att ta dem. Så jag var tvungen att lämna mina bra ungar och ta en grupp med K6:or, bara holländare. Super ?! Naja, jag var litta bitter, men man får ju göra det bästa av situationen, tre ungar direkt ner till K4:orna, illa när föräldrarna sätter barnen i för hög grupp!

Idag så är det ju som sagt min födelsedag och dagen började med kaka, ljus och paket och pojkvännen. Sedan en solig dag på jobbet och på kvällen har det blivit middag, lite mer från födelsedagskakan, presenter från vänner, telefonsamtal från släkt, sms och himla massa meddelanden på facebook. Tack för allt detta!! Nu ska jag fortsätta umgås med min pojke.

Over and Out
På vägen, my driver ;)

Date-time...
...Dinner-time
Mysig bar i Innsbruck
Pause under shoppingrunda.

Kommentarer
Postat av: Liz

e d jag som e korkad eller är ratten på fel sida?? haha fina bilder på Luke, fanns det ingen på dej?

2011-03-07 @ 22:49:33
Postat av: Jessica

Du ser fantastisk ut, som om du stormtrivs verkligen! ses snaart när du är hemma!! Och då är Sofie M också hemma så då gör vi något heela gänget!!

2011-03-10 @ 09:43:24
URL: http://salomonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0