GOOOODIS <3

Sa, jag kanner att jag har ratt att fa sakna svenkt godis nu!!! Saknar att fa ga runt bland godiset i affaren och fa plocka ihop min egen pase, det ar typ bara i Sverige ma kan gora det, iallafall gora det med bra godis och stort urval. Idag ar iallafall en sadan dag da jag saknar svenkt godis! Sa har kommer lite bilder pa mina favvo bitar som jag saknar mest! Och nu far ni alla tycka att jag ar en fet person, men ni har inte sprungit upp och ner for en backe, lyft barn stup i kvarten och forsokt fa dem att gora pizza, sa de sa ^^.

Enjoy!



Ni som kanner mig tycker inte det ar forvanade att det nastan bara ar choklad ^^ en godispase med dessa godingar skulle gora mig mycke glad, sa nu vet ni vad jag kommer vilja gora nar jag kommer hem den 2 April :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0