Bilder

Hallihallo
Har varit ganska dålig på att ladda upp bilder så jag tänkte förbättra det! Här kommer lite bilder på roliga stunder den senaste tiden (: enjoy
Bästa roomies - förfest
Georg och jag i Hackl's
Redo för rodelabend - Vanessa i vårt otroligt *host* välstädade kök ^^
Paket från Lollo (: längtar tills jag kan öppna det ^^
Dori blir dragen av Sebastian, Rodelabend, så löste vi det lilla problemet att Dori inte riktigt kan gå
På väg till Brunch i Serfaus
På väg till Tyskland, Theresa och jag, mycket fräscha ;)
Flo och jag, Midseason-party!
Dori och jag, Midseason-party!
Hackl's
Jag, Alex, Jeron, Theresa och nån random typ i Hackl's
Dewi, jag och Fabienne, Hackl's

Kommentarer
Postat av: Kristina

Saknar dig men det ser ut som du har det bra iaf :') <3

2011-03-02 @ 20:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0