22:46

GRATTIS till Liz som nu har spring break! Jobbat rumpan av sig de senaste veckorna så det förtjänar hon verkligen!!

Så, jag har då K1, de minsta barnen, 4åringar. För en svensk familj önskade mig, awesome.. haha nä, det e inte så illa. De flesta är ganska söta, och de gråter inte så farligt. Men föräldrar måste verkligen sluta dalta så mycket med sina ungar, det är iallafall min åsikt. Och idag vid lunch så var Luke också där, han har inga ungar till lunch så han kommer och säger hej när han käkat. Och vi snackar ju engelska med varnadra, och så var jag bort för att fixa undan disk etc. Så kommer en av mina ungar, Elisa, upp till Luke och frågar på perfekt engelska (visste inte ens att hon kunde snacka engelska XD haha) "Are we going skiing now?" och Luke bara "No, not yet", och då sa Elise "Well, if we're not, then I want another ice cream". Hur sött är inte det på en skala? Och hon har världens största ögon, och när jag kommer med efterrätt till henne så blir dem ännu större, jag svär, hon är världens sötaste unge!

Imon är det träning som vanligt, träning är kul, men att gå upp är jobbigt... *suck*. Men jag längtar till på fredag först och främst för då är det Tiroler Meisterschaft i Demo Fahren och vi åker dit klockan sex efter jobb och kollar finalerna. Skidskolan fixar buss till oss, hur grymt som helst! Och det är ju i St Anton och det är fredagkväll vilket betyder att vi inte har jobb på Lördag och att vi kan stanna och festa lite på plats, inte helt fel om vi säger så. Sen så kommer mamma pappa och liz på lördags morgon, vilket jag längtar massa massa massa till!!! :D Nu ska jag bara överleva 4 dagar till sen är det chillpastill. Dock har alla mina ungar, utom 1, sista dagen imon. Får hoppas att det förlänger så att jag har jobb de sista dagarna också :).

Okej nu måste jag hoppa i bingen, tidig dag imon.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0