Skidlärare utan skidor??

Sitter i Nissans "träff-rum" just nu. Vi kom fram vid halv tolv tiden idag,sedan har vi fixat massa, eller iaf försökt fixa en massa^^ för att komma upp på berget var vi tvugna att åka en obehaglig väg som fick mig att må sjukt illa, så kommer nog inte åka ner härifrån om det inte är något sp, som t.ex. Harry Potter ;) när vi kom fram var det bara att få upp alla våra saker till där vi ska bo, men nu har de visat sig att de bosatt oss på ett helt annat ställe och tsm, så vi har försökt fixa de. Och mina skidor pjäxor stavar och hjälm har inte kommit så var tvungen att hyra de, behövde dock inte betala eftersom det är ju inte mitt fel så de ca bra :) fixat liftkort och kläder, så vi har ändå fått saker gjort, fast vi inte hann åka skidor som vi önskade, men what can you do? :P imon börjar träningen,Luke ska jobba och så ska vi försöka lösa det med boendet,så det blir bra (: ha en trevlig dag så ska jag ta och ha en trevlig kväll ^^ ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0