Midsommar med snö ?

jag har haft regn och rusk på midsommar, men aldrig förr snö. haha, fast jag gillar ju de ^^ idag vart det första dagen på träningen. Eftersom vi redan har jobb så hänger vi mest med, ska lära oss systemet och hur de lär ut saker och ting här. Det skiljer sig lite från österrike, tycker det kan vara kul att prova på båda sakerna och se vilket man tycker mest om. Vi har dessutom flyttat till där vi ville bo nu, så de e bra :) dock har vi tappat bort vinägern vi köpte, hur kan man tappa bort en hel vinägerflaska ?? det undrar jag verkligen, men ja, de e puts veck, vilket suger för jag vill ha den :( :P hehe får ta och köpa en ny. imorgon blir det upp i backn klockan 8.30 och sedan hinner jag väl med 2 åk innan vi fortsätter utbildningen som går från 9-16, kommer göra den nu i tre dagar, alltså från idag till på söndag. även kul att lära känna lite folk, och så kommer georg snart wiiie :D! ska bli så skoj att träffa henne igen!! :D

Hoppas ni får en underbar midsommar och dansar firar och har massa skoj!
Vi lyckades komma på en solig dag :) liften som syns kallas Falls Express och precis ovan ligger skidskolan

Följer man vägen upp här så hamnar man där vi bor, det är snö på vägarna då det är en ski-in-ski-out-polyci :), det gillas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0