Melbourne

Så, en dag avklarad i Australien. Igår när jag landade, efter 13 timmar på planet :P, så tog jag bussen till Melbournes tågcentral och därifrån taxi till hotellet. Träffade på en snubbe där som också skulle ta taxi så vi delade. Han är tydligen dykinstruktör någonstans här i aus. så han sa till mig att höra av mig när jag reser omkring ^^hur coolt som helst! Annars gick jag bara i säng så fort jag kom till hotellet, efter att jag hade skypat med mamma och pappa.

Idag blev det att sova ut, skönt. Vaknade först vid halv tio tiden, gick till gymmet som fanns här. Inget stort utbud med ändå helt ok. Sedan var blev det frukost/lunch på stan och sen har jag gått omkring och kikat bara. Passade även på att köpa en adapter, glömde fixa det uppsi ^^, och nytt skydd för mobilen, kalasbra helt enkelt! Har även kikat in staden lite. Nyss har jag klämt i mig en supergod grekisksallad, mumma på den. Ska bara kika klart på filmen jag börjat kolla sedan blir det bingen, som pappa brukar säga.

Btw så märker man att det inte är sommar här just nu, det började mörkna redan vid klockan fem :P Det har dock inte varit särskilt kallt idag, kunde ändå ha mina tygskor utan att frysa för fem öre. Dock väldigt blåsigt! Fast vi slapp regnet de lovat oss :P Pappa berättade dock för mig att det snöat i Falls, awesome!!!

(bilder kommer )


Kommentarer
Postat av: papsen

Låter gött, glöm nu inte midsommar även om det är mitt i vintern. Du hittar säkert lite attribut i form av go Mad på IKEA

2011-06-20 @ 15:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0