Se-La-Fi -> Kitzbuhel

Se-La-Fi igår, jag vet inte om jag någonsin har fryst som jag gjorde igår. Stod och jobbade som funktionär i 3 timmar. Never again, det är en sak som är säker! om 5 min (mycket viktigt att jag inte kommer försent, för då blir fabienne arg ^^) drag vi iväg till Kitzbuhel, ska bli överkul! Kommer dock sakna någon här. Men det ska bli jätteskoj att komma iväg med bara tjejer, jag dori theresa fabienne och gorgia, tjejkväll med vin och trevlandes! Nej nu blir det till att göra sig klar, vill inte komma försent ^^. Ha en övernajs helg, för det ska jag ha!!

Här skulle vara en bild från igår, men av någon anledning fungerar det inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0