Nattinatti

Nu är det sängdags, men snabb uppdatering innan jag somnar. Resten av veckan har jag nämligen ganska mycket för mig så det kan bli tajt, men blir en härligt lång uppdatering efter helgen sen ! Idag har jag tagit det lugnt, behövdes. Funderade på att dra iväg till serfaus för att se deras Night Show, men så började det snöa jätte mycket på eftermiddagen (vilket vi är mycket tacksamma för) så jag valde sängen och en film istället.

Så långhelgens planer ser ut såhär:
Torsdag Jobb 10-15.30, handla till helgen och sen iväg till St Anton för att se Demo Show (ska försöka få några bra bilder så jag kan lägga upp )
Fredag Jobb 10-15.30, tävling på Möseralm, alla får delta så vi tänkte dra dit och kolla på skidlärare som ställer upp, och från och med ska vi dessutom stå i backen och se till att alla åker rätt vilket ger oss gratis dricka och mat i Hexen, inget man tackar nej till ^^
Lördag Tidig morgon och drar iväg till kitzbuhel med Fabienne Dori Theresa (Gorgia väntar redan där) och kolla Downhill sedan blir det en övertrevlig dag med tjejmiddag + utgång.
Söndag Ledig från jobb och hemfärd från Kitzbuhel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att läsa och roligt att se dina bilder. Tur att ni har fått snö nu. Hoppas att det blir lite kallar också. puss / mamma

2011-01-20 @ 14:32:12
Postat av: P<

2011-01-20 @ 14:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0