Livet rullar

Det är galet mycket folk här just nu, 12 barn har jag i min grupp. Man åker runt och är nervös typ hela tiden att de ska försvinna. Så Idag när jag satt i liften så ringer en av mina chefer och undrar om jag saknar något barn, och jag bara hmm... njää. De tror jag inte. Så han bara, okej jag ringer upp igen och så ringer han lite senare och säger att jag har tappat bort 2 av mina barn, och jag hade inte ens märkt det, illa!!! Så ja, de var lite pinsamt. Men de var ju skönt att de kom till rätta.

Jag har dessutom lyckas bli lite hes, så ikväll är det pannkakor med glass och chokladsås som gäller innan jag åker till mamma och pappa och hälsar på. Vanessa är så gullig och står och gör det till oss just nu, mumma. Och sen får jag låna vanessas bil till ladis. Helt ok.

Imorgon börjar vår träning också. Det är sånt vi måste göra för skidskolan, fast det blir nog kul tror jag. De förbättrar oss som skidåkare och jag har fått en superbra tränare också, hon är helt enkelt grym så det ser jag fram emot!

Auf Wiedersehen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0