3,

Idag blev det lite mer att göra än igår. En dag och man blir helt galen asså, eller jag iallafall. Står inte ut med att bara ligga i sängen och inte göra något. Idag iallafall började dagen med gymmet. Sedan skulle jag ta en dusch och innan dess öppna min rakhyvelspaket, men de ville inte riktigt som jag, så jag stack ner fingret och ryckte, och sedan kan ni själva räkna ut vad som hände.. Och de som känner mig bra vet att blod och jag är inte bästa vänner, och utan plåster och ja, jag blev yr och illamående och fick vila mig lite XD haha så illa :P

Sedan kämpade jag mig upp till skidskolan, behövde hämta kryckorna. Mitt knä ville inte som jag idag och de är mindre skoj..

Kvällen tillbringade jag med Kathi och Amelia och vi skulle göra pepparkaksdeg till ett förhoppningsvis kommande pepparkakshus. Dock gick det inte riktigt som vi tänkt. Vi hittade nämligen ingen sirap så vi tänkte så smälter vi bara socker, men de blev inte riktigt som vi trott när vi hällde i varmt socker i kall smet, uppsi. Men i slutändan blev det ändå en bra deg, nu vilar den i kylen och så får vi se hur det hela lyckas ^^

Amelia kämpar med smeten


och jag smälter socker

så bra gick de.. hej och hå XD

men trots det lyckades vi få till en snygg deg !! inte illa om vi får säga det själva ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0