Valborg

Nu närmar det sig med sista april, ska bli skojsigt i stadsparken är planerna (så lucy om du läser detta ring mig ^^). Annars är mitt liv ganska så tråkigt, eller inte tråkigt bara normalt, just nu. Jobbat var dag, i tisdags på dagis i lomma, i onsdags var det att dra sig till malmö för att bygga för pelikan och idag har jag varit på dagis i hjärup, vilket jag ska vara imorgon också. På loket. Det fattar ju alla vad det betyder haha XD. Barnen är iallfall 4-5 år där. Har varit på spåret nu de senaste gångerna, där är barnen 1-2 år, hur söta som helst!

Helgen bjuder nu på valborg då. Nästa helg bär det av till västerås och min underbara kusselini, och shopping I hope ^^. Därefter är det London på schemat, längtar massor!!!

Nu är det Criminal minds på agendan

Hoppas ni har en super vecka!!
Enligt mig det enda sevärda kriminalserien som finns^^

VALBORG!!!

Viktigt att studera kartan noga innan man går dit ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0